Monday, February 22, 2010

BUKU - STORMREADERS

Saya sudah mendengar tentang StormReaders ini sejak beberapa tahun yang lalu.. Kebetulan Pengarah Urusan StormReaders merupakan bos dan 'ayah' saya dalam industri nasyid tanah air.
Haji Waharp.. Sehebat nama 'industrinya' begitulah jua hakikat orangnya yang sebenar.. Bijak, berdaya saing dan paling penting berpandangan jauh..

E-Commerce
Saya merupakan graduan Sains Komputer dan (Business Computing - E-Commerce) adalah bidang major saya, lantas apabila mendapat khabar Telaga Biru Sdn Bhd akan mewujudkan sistem E-Dagang + MLM.. Saya tertarik.. Dan merasakan ini peluang baik untuk saya kembali 'explore' dalam bidang e-commerce yang sudah lama saya tinggalkan 'ilmu teorinya'.

Lulus Syariah
Ternyata lulus syariah.. 2 penilai syariah (kebetulan kedua-duanya adalah idola saya dalam bidang keagamaan, hujjah, cara berfikir dan yang paling penting komunikasi mereka yang 'redup' dan bersederhana.. Us Zahazan dan Us Zaharuddin menilai setiap sudut transaksi dalam MLM baru ini..

Pupuk Membaca
Kebelakangan ini saya punya rasa minat membaca buku agama.. Banyak juga buku-buku isteri saya (pelajar jurusan usuluddin UM) yang saya khatam.. Kali terakhir saya bersungguh-sungguh membaca ialah pada tahun akhir kuliah .. 2008 dahulu.. Ketika getir dengan tesis dan projek tahun akhir... itupun pembacaan saya lebih kepada buku 'komputer' bukan buku agama...

StormReaders network menawarkan pakej baik buat usahawan muslim. Kita bisa :
MEMBACA - BERNIAGA - BERSEDEKAH - MENGERATKAN SILATURRAHIM

LAWAT LAMAN WEB COMPANY SAYA

ATAU HUBUNGI EN. HAFIZ: 0122034455
EMAIL: siarratech@gmail.com untuk maklumat lanjut

No comments:

Post a Comment