Wednesday, January 6, 2010

Leeds United - Nothing Is Impossible

Saya bukan peminat bolasepak  Liga Perdana Inggeris - EPL. Kali terakhir saya meminati team dari EPL ialah pada tahun 2001.
Ketika itu Leeds United menjadi pilihan saya. Barangkali saya cenderung kepada pasukan yang berjersi serba putih, lalu saat Leeds United tersingkir dari Liga Premier, saya beralih ke La Liga dan ketika itu pemain Real Madrid, Zidane menjadi pemain 'favourite' saya. Maka sekaligus saya meminati Real Madrid hingga kini.
 
Minggu lepas saya cenderung menonton FA Cup di Astro dan sempat menonton perlawanan secara langsung antara Leeds United dan Manchester United.
Keputusan akhir: Leeds United 1 - 0 Manchester United
 
Leeds sekarang bermain di Liga One (Div 3) dan Man Utd seperti yang ramai tahu bermain di (EPL) Liga Perdana Inggeris (seperti Div 1).
Sedikit pengajaran buat saya dari kisah ini.
 
'Yang di atas akan jatuh pada bila-bila masa dan yang di bawah tak mustahil akan berjaya ke atas andai bersungguh-sungguh mencuba'
 
Sangat klise 'pengajaran' yang saya nungkilkan ini.. Juga tiada yang menarik dalam artikel pendek ini. Sebenarnya ada beberapa kajian IT yang saya cuba lakukan dari 'post' ini..
 
Photo's Source:

No comments:

Post a Comment